Emil Pavić
Prodaja i spoznaja
Priručnik za prodaju u kojoj je ljudski kontakt nezamjenjiv
CIJENA: 20€
Nove tehnologije i digitalna kupnja mijenjaju poslovne odnose, no konstanta svakog posla i dalje ostaje komunikacija i ljudski kontakt, zapazio je Emil Pavić i napisao prodajni priručnik na temelju svog 25-godišnjeg prodajnog iskustva. Sažet i ekonomičan u izrazu, Pavić je svoje prodajno iskustvo i upute formulirao u trideset postova o etici poslovanja, vizualizaciji uspjeha i izgradnji sebe, da bi na kraju zaključio – prodaja u stvari nema veze s prodajom. Jer svrha prodaje nije samo zarada, već je izgradnja sebe i ostvarivanje vlastite svrhe. „Svi mi imamo posebne zadatke da u ovom životu ostvarimo sebe i ono zbog čega smo tu. Krenimo hrabro u sve izazove koji nas uče životu, zagrlimo sve ono što nam se čini teškim i izgradimo sebe,“ piše Emil Pavić.
Pripremite se na neuspjeh, ali zadržite optimizam i upornost, upoznajte sve prednosti i nedostatke robe koju prodajete, pratite cijeli proces prodaje od telefonskog razgovora do isporuke – jer to su pretpostavke uspjeha, savjetuje Pavić i ohrabruje na istraživanje nepoznatih terena i prihvaćanje izazova koje drugi izbjegavaju. Priručnik Emila Pavića stoga preporučuju iskusni prodajni menadžeri, coachevi i pisci.
Zoran Salopek napominje da je cijeli život poligon za razumijevanje sebe i u priručniku Emila Pavića nalazi unutarnju mudrost koju autor nesebično dijeli s drugima. Ana Brajković kao prodajni menadžer primjećuje da nas Emil Pavić podsjeća da je prodaja život, a ne posao – i da su karakter, etika i vrijeme ono što u konačnici donosi rezultate. Nikša Sviličić ohrabruje Pavića na nove spisateljske projekte jer u svom priručniku ne uljepšava stvarnost: „Ljudi će se u ovome pronaći, mnogi će se osjećati manje sami i ono najvažnije (barem za mene) osjetit će da nisu jedini koji sumnjaju, padaju i ponovno pokušavaju,“ piše Nikša Sviličić o Pavićevu priručniku.