Ivančica Bobek
Uspješna poslovna partnerstva
Pravni okvir za dugoročnu primjenu najbolje poslovne prakse
CIJENA: 30€
Kako doći do novca za poslovanje – jedno je od pitanja na koje odgovara knjiga „Uspješna poslovna partnerstva“ koja gotovo na svakoj stranici viče: Pažnja, potencijalna prilika! Gotovo sva današnja milijunski vrijedna poslovanja nastala su u poslovnim partnerstvima, navodi na početku knjige Ivančica Bobek LL.M. i razrađuje pravne osnove za sve načine unapređenja poslovanja kroz suradnju i povezivanja.
Poduzetništvo je osnova biznisa, važno za društveni rast i za ostvarenje pojedinca, objašnjava autorica, a uspješniji su oni koji surađuju jer suradnja može ubrzati razvoj svih partnera. Zato nisu rijetki primjeri da poslovni partneri žele surađivati, ali ne znaju odakle krenuti i kako regulirati odnose. Tu se pokazuje kako pravo može biti kreativno, praktično i proaktivno, jer ima predviđen širok raspon načina povezivanja koji su provjereno uspješni. Na popularan način, komunikativno i entuzijastično, s mnoštvom primjera, Ivančica Bobek u svojoj knjizi razrađuje prednosti različitih vrsta poslovnih partnerstava – strateških, financijskih i equity.
Zašto se mnogi poduzetnici financijski oslanjaju na 3 F– family, friends, fools? Koja je razlika između licence i franšize? Kako se nasljeđuje poslovni udio i što je drag-along klauzula? Ivančica Bobek ima hrvatsku i američku diplomu i dobro poznaje poslovne običaje u SAD-u, stoga upoznaje čitatelja i s hrvatskom i s anglosaksonskom praksom i terminologijom, koja dominira svijetom, a i kod nas je sve prisutnija. Malo poznati pojmovi, koji se sve češće koriste, kao što su joint venture, crowdfunding, venture capital, startup, private equity, hedge fondovi, ovdje su objašnjeni uz primjere, s navedenim prednostima i ograničenjima.
Knjigu „Uspješna poslovna partnerstva“ preporučuju uspješni menadžeri, poduzetnici i voditelji poslovnih medija. Kristina Ercegović, osnivačica i CEO medijske platforme Žene i novac naglašava kako mnoga partnerstva ne uspijevaju iako je u njima velik potencijal, a zahvaljujući ovoj knjizi imaju veće šanse za uspjeh. Nataša Kapov, suvlasnica medijske platforme Žene i novac, u knjizi Ivančice Bobek zapazila je u knjizi podatak da se više pod 40 posto poslovanja vodi kroz poslovne suradnje, a taj se broj od devedesetih višestruko povećao.
Saša Tenodi, Nlp trener, voditelj Prodajnog mindseta i Surovih strasti, komentira da je knjiga Ivančice Bobek cjelovit vodič kroz različite faze partnerstva, od osnivanja do rješavanja problema koji mogu nastati u vrijednostima i komunikaciji. Vedran Sorić, voditelj Prodajnog mindseta kaže da ova knjiga odgovara na pitanja poduzetnika i prije nego što ih postave. Zoran Rajn iz Međunarodnog centra za crowdfunding ističe kako brojni primjeri iz hrvatske i svjetske prakse čine ovu knjigu vrijednim poslovnim vademecumom svakog poduzetnika i onog koji to namjerava postati.