Trijumf Puta boginje
(1) Na promociji četvrte knjige Puta boginje okupila se publika koja autoricu Danielu Uzelac prati od prve knjige objavljene 2016., godine, a možda i duže, od njezinih prvih objava na blogu i društvenim mrežama 2013. godine. Daniela Uzelac opisuje Put boginje kao put ženske samosvijesti, od osvještavanja potrebe za buđenjem preko svijesti o drugome, djeci i okolišu. U četvrtoj knjizi Terra Magica, čarobna zemlja s tragovima visoke kulture je cijeli Balkan, ali ne kao politički prostor, već metafizički, rekla je Daniela Uzelac na predstavljanju.
(2) Terra Magica potaknula je prodaju i ostalih knjiga Puta boginje, koje su zauzele vrh top liste. Prva knjiga Puta boginje Buđenje boginje bit će uvijek najtraženija jer je prva i širi publiku, procjenjuje autorica. U prvoj knjizi upoznajemo babušku i boginju – jedna je žrtva okolnosti, druga kreira svoju stvarnost, a dijeli ih samo jedna misao.
(3) Druga knjiga Puta boginje Ritam boginje ponovno je u prodaji i prodajni rezultati pokazuju da ju je publika jedva dočekala. U drugoj knjizi razrađuje se odnos prema sebi i mjesto za onog najvažnijeg drugog u vlastitom životu. U drugoj knjizi najčitaniji je tekst s bloga Put boginje – Velik. Govoreći o Putu boginje na promociji u Megastoreu, Antonella Malis navela je kako ju je upravo druga knjiga potaknula na rast u kriznom životnom razdoblju.
Treća knjiga Puta boginje Div i diva nije na top-listi samo zato što u listopadu nije bilo dovoljno primjeraka u prodaji. Na Interliber stižu nove količine – sve knjige Puta boginje bit će u prodaji u Paviljonu 6 na štandu Nove stvarnosti.
(4) Jan Bolic svojom je ispovjednom prozom „Život koji želiš živjeti“ pokazao kako svojom mudrošću i životnom filozofijom može potaknuti i nadahnuti druge da žive živote koje žele živjeti. U knjizi je Jan objasnio svoj odnos prema bolesti i svoje motive za pisanje i javno djelovanje. Janova knjiga bila je hit koji je postao evergreen jer je među najtraženijima od objavljivanja u prosincu 2020.
(5) „Prodajni mindset“ knjiga je u okviru multimedijskog projekta koji obuhvaća istoimeni podcast i konferenciju čiji je pokretački duh Vedran Soric, prodajni menadžer koji si je izabrao misiju – prodaju pretvoriti u profesiju koja afirmira pozitivno mišljenje i nudi rješenja. Knjiga je interaktivna i aktualna s QR kodovima na kojima su objašnjenja, fusnote i reference koje se redovito ažuriraju.
Prema odjavama komisijske prodaje u knjižarama Školska knjiga, Hoću knjigu, V.B.Z. online bookshop & club, Knjižara Ljevak, Menart multimedijalna knjižara i ZUZI SHOP