Sve potrebniji psihološki i poslovni priručnici
1)Jan Bolić je svojom knjigom „Dan po dan“ obilježio i kraj 2023. godine, a za početak 2024. priprema novo iznenađenje o kojem će nas uskoro sve obavijestiti na svojim društvenim mrežama. Kao i Janova knjiga „Život koji želiš živjeti“, „Dan po dan“ također motivira, ohrabruje i iscjeljuje poukama koje mladi pisac bilježi jednim prstom.
2.) Konferencija „Prodajni mindset“, na kojoj je jedan od predavača bio Jordan Belfort – Vuk s Wall Streeta, usmjerila je pažnju publike na knjigu o prodajnoj profesiji Vedrana Sorića – drugo izdanje knjige „Prodajni mindset“.
3) Novitet na top-listi je „Alkemičarka“, peta knjiga Puta boginje Daniele Uzelac u kojoj su naglasci i putokazi iz prethodne četiri knjige plus prostor za bilježenje napredovanja na vlastitom Putu boginje. „Alkemičarka“ je neke čitateljice čak inspirirala na izradu mentalne mape vlastitog puta.
4) „Kuharica prezentacija“, ilustrirani priručnik za prezentiranje iznenađenje je godine – od proljeća ne silazi s top-liste, iako autor Luka Krejči nije još ni održao promociju. No, kao jedan od najtraženijih poslovnih savjetnika i trener na radionicama prezentiranja u dva velika poslovna središta – Zagrebu i Rijeci, sve je poznatiji u poslovnoj javnosti, a i šire.
5) „Avantura u medijima“ četvrta je knjiga Ljubice Uvodić Vranić iz serije „Avantura osobne promjene“, a bavi se komunikacijom i odnosima u 21. stoljeću, na spoju tradicije i modernog društva. Što zadržati, a što postaje prošlost? Knjiga je objavljena uoči predavanja „:Ljubica o ljubavi“ u Lisinskom 20. veljače 2024.
- Jan Bolić: Dan po dan
Nikada ne znate što vas sutra čeka – kaže Jan Bolić u uvodu svoje knjige „Dan po dan“, opisujući kako se zarazio koronom na samom kraju epidemije. Korona je prošla, ali ostala je malaksalost, otežano gutanje i dug oporavak od respiratora. Za Jana, bila je to još jedna životna lekcija koja mu je donijela nove spoznaje. „Vjerujte da će biti dobro. Ne zato što će uistinu biti dobro, nego zato što će vas to ohrabriti da budete snažni“ – poručuje Jan. Knjigu „Dan po dan“ preporučuju Anđa Marić i Natko Beck.
- Vedran Sorić: Prodajni mindset
Koje su osobine vrhunskih prodavača i najbolje prodajne tehnike, zašto se više isplati zadržati kupca nego tražiti novoga te zašto treba slušati kupca – Vedran Sorić odgovara na temelju svog 20-godišnjeg iskustva prodajnog menadžera i ističe najvažnije prodajne teme. Knjiga je interaktivna, opremljena QR kodovima koji vode na web stranicu autora čiji se sadržaj redovito ažurira. Za publiku podcasta Prodajni mindset, knjiga je sažetak znanja i šarma koje Vedran Sorić demonstrira u podcastu i entuzijastično afirmira prodaju kao razvojnu djelatnost.
- Daniela Uzelac: Put boginje 5 – Alkemičarka
Peta knjiga Puta boginje esencija je svih ideja iz prve četiri – izdvojene su ideje koje potiču transformaciju iz babuške u boginju. No, kratki i jaki tekstovi pete knjige tek su jedna polovina metamorphosis procesa – piše Daniela Uzelac u uvodu – drugi dio trasformacijske formule pišeš – ti! Pritom koristiš čarobne riječi. To su riječi koje izražavaju tvoje emocije, tvoje iskustvo, tvoje spoznaje, tvoje potrebe, suočavanje s vlastitom istinom, njezino prihvaćanje i izražavanje ključni su faktori preobrazbe. Ti si alkemičarka koja vrši preobrazbu iz onoga što nisi u ono što zaista jesi.
- Kuharica prezentacija
Poslovne odluke ovise o kvaliteti prezentacije pa je činjenica da većinu prezentacija publika ocjenjuje dosadnim i neefikasnim mnogo više od kozmetičkog problema. Luka Krejči je na temelju dvadesetogodišnjeg poslovnog iskustva formulirao savjete za pripremu uspješne prezentacije u obliku 50 recepata, a svaki od njih, kao u pravoj kuharici, prati vizualni prikaz. Recepti su grupirani u 5 poglavlja: od pristupa, kreiranja koncepta, priče te vizualnih prikaza (slajdova) s posebnim naglaskom na to kako prezentirati brojke.
- Ljubica Uvodić Vranić: Avantura u medijima
Poznavanje opće psihologije i upravljanje emocijama sve je potrebnije u intenzivnim vremenima i dobu brzih promjena. Što je euforija, a što ljutnja? Kako se nositi s viškom energije koji oslobađaju intenzivni osjećaji? Što je empatija i zašto nam je potrebna? Što donose promjene, zašto im se opiremo i jesu li nam potrebne? Čemu služe psovke, a čemu uvrede? U knjizi „Avantura u medijima“ životno i neposredno opisane su situacije u kojima možemo izabrati kako ćemo postupiti. Poglavlja u knjizi su – Mi sami, Mi i drugi, Susjedstvo, selo, grad, zajednica i Avantura u medijima. Knjiga završava poglavljem o medijima kroz koje sve češće gradimo odnose s drugima.
Prema odjavama knjižara Školska knjiga, Hoću knjigu, V.B.Z. online bookshop & club, Knjižara Ljevak, @Tvoja knjiga Trešnjevka, @Zuzishop, Menart multimedijalna knjižara