Uoči ljetnih odmora, poslovne pripreme za jesen
Ne, „Kuharica prezentacija“ nije kuharica, niti je knjiga za plažu – ali ipak je, mjesec dana nakon objavljivanja, zauzela prvo mjesto na lipanjskoj, ljetnoj top-listi najtraženijih. Prva knjiga o prezentacijama na hrvatskom, koju je napisao poslovni konzultant Luka Krejči, duhovita je, praktična i jednostavna za primjenu. 2) „Terra Magica“, najnovija, četvrta knjiga Puta boginje, na drugom je mjestu najtraženijih. Od početka objavljivanje top-liste, u proljeće 2020. godine, svaki mjesec je na top-listi barem po jedna knjiga Put boginje, koje se objavljuju od 2016. godine. 3) „Aktivna prodaja“ Zvonimira Pavleka na trećem je mjestu. Menadžer koji je brendirao Vegetu i Dolcellu ne posustaje u konkurenciji mladih autora 4) „Treptaji … ili dnevnik dvaju odrastanja“ Dalibora Talajića na četvrtom je mjestu i potražnjom slijedi autorov prvijenac „Most ponad burne rijeke“ 5) Na petom je mjestu opet iznenađenje – „Osnivači, nasljednici, menadžeri“ o prijenosu tvrtke s prve generacije na drugu, koja polako ali sigurno prerasta u evergreen zbog svoje aktualnosti, ali i zbog poetičnosti stila autora Borisa Vukića.
- Luka Krejči: Kuharica prezentacija
Na temelju dvadesetogodišnjeg poslovnog iskustva Luka Krejči formulirao je savjete za pripremu uspješne prezentacije u obliku recepata, a svaki od njih, kao u pravoj kuharici, prati vizualni prikaz. Recepti su grupirani u pet poglavlja: od pristupa, kreiranja koncepta, priče te vizualnih prikaza (slajdova) s posebnim naglaskom na to kako prezentirati brojke. Luka Krejči je poslovni konzultant koji je dosad održao više stotina radionica za pripremu prezentacija pred stručnjacima različitih profila i za sve razine menadžmenta. „Kuharicu prezentacija“ ilustrirala je Hana Tintor.
- Daniela Uzelac: Put boginje 4– Terra Magica
Četvrta knjiga Puta boginje je zemljanosmeđe boje – nakon prve knjige u ružičastoj, druge u tirkiznoj i treće u ljubičastoj boji. Zemljanosmeđa boja simbolizira babušku na Balkanu koja preživljava u tvrdom patrijarhatu. U četvrtoj knjizi komunikaciju babuške i njezinog babuna ilustriraju vicevi o Muji i Hasi, kao primjeri odnosa prema ženi, što boginja nadrasta svojom mudrošću, duhovitošću i pozitivnim stavom. Terra Magica je čarobna zemlja koja se prostire od Istre prema jugu, o čemu svjedoče ostaci drevnih kultura. Sve knjige Puta boginje usmjerene su prema očuvanju prirode, a u četvrtoj knjizi ta je poruka naglašena i ilustracijom na naslovnici koju potpisuje Helena Klakočar.
- Zvonimir Pavlek: Aktivna prodaja
Knjiga sveučilišnog profesora, doktora znanosti Zvonimira Pavleka, poslovnog konzultanta i nekadašnjeg menadžera marketinga, koji je u Podravki brendirao najpoznatije brendove. Znatiželjan, marljiv, kreativan, odvažan, duhovit – profesor Pavlek unosio je promjenu u svaki sustav u kojem je radio i donosio skladnije međuljudske odnose, motivaciju i veću produktivnost. Knjiga je ilustrirana fotografijama najjačih brendova koje je Zvonimir Pavlek razvijao. Dodatak iskustvima u prodaji robne široke potrošnje su alati i vježbe namijenjene treningu prodajnog osoblja u bankama.
- Dalibor Talajić: Treptaji… ili dnevnik dvaju odrastanja
U knjizi „Most ponad burne rijeke“ Dalibor Talajić opisao je borbu s nevidljivim neprijateljem u ranom djetinjstvu svog sina, kada je polazak u redovnu školu bio neizvjestan cilj. U knjizi „Treptaji“ opisano je osmogodišnje školovanje dječaka koji izlazi iz autističnog spektra, dok pored njega odrasta mlađa sestrica i pruža mu podršku. „Treptaji“ su pisani u obliku dnevnika, a obuhvaćaju razdoblje od srpnja 2015. godine do listopada 2021. i opisuju opismenjavanje, pubertet, odnose s drugom djecom i učenje koje postaje sve samostalnije te ozbiljne razgovore u kojima roditelji približavaju svijet svojim mališanima. Recenzentice su profesorice logopedije mr. Danijela Helc i mr. Ana Dembitz.
- Boris Vukić: Osnivači, nasljednici, menadžeri
Knjiga Borisa Vukića „Osnivači, nasljednici, menadžeri“ s vremenom sve više dokazuje svoju vrijednost. Objavljena je 2019. godine, a odgovorila je na potrebe generacije poduzetničkih prvoboraca koji su ranih devedesetih osnivali prve tvrtke, da bi se trideset godina kasnije našli pred mirovinom. Boris Vukić pristupa poduzetničkim nedoumicama na temelju svog višedesetljetnog iskustva odgovarajući na pitanja treba li sin poduzetnika nastaviti očevu misiju, za koga je poduzetnik gradio svoje carstvo i treba li se pred mirovinom povući iz posla te nudeći vrlo praktične upute za raspravu o obiteljskim poslovima.
Prema odjavama knjižara Školska knjiga, Hoću knjigu, V.B.Z. online bookshop & club, Knjižara Ljevak, Knjižara Tvoja knjiga Trešnjevka, Menart multimedijalna knjižara